سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توصیه های مهم برای خرید خودروی چینی هایما S7!

اگر دنبال یi  شاسی بلند خونوادگی با سواری خوب، طراحی بدنه  مدرن، راحتی سواری با دنده اتومات، تجهیزات، امکانات و آپشن های خوب هستین، قطعاً خرید هایما اس 7 می‌تونه  تصمیمی منطقی  باشه.سال 1394 بودa که شرکت ایران خودرو اعلام کردa برای افزایش سهم خودa از بازار شاسی بلندها، به زودی تولید هایما اس 7  رو توی  سایت خراسان شروع و روانه بازار میکنه....حالا بریم ببنیم چرا خرید این ماشین پیشنهاد خوبی هست و توصیه میشه بخرید.

 

 

 امکانات، تجهیزات و آپشن های خوب:

همیشه خودروهای چینی در این بخش بالاتر از حد انتظار مخصوصاً ایرانی‌ها ظاهر می‌شوند. به همین دلیل، از هایما اس 7 چینی، هم نمی‌توان غیر از این انتظار داشت. خودرویی که با توجه به رده قیمتی خود، تقریباً می‌توان گفت سطح خوبی از آپشن ها و امکانات را برای شما به ارمغان می‌آورد. از جمله مهم‌ترین تجهیزات، امکانات و آپشن های این خودرو می‌توانیم به سیستم فرمان برقی با امکان تنظیم ستون فرمان در 2 جهت، کلیدهای روی فرمان (MFC)، سیستم تهویه اتومات، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی دارای پورت AUX،USB و GPS، کارت SD و بلوتوث، 4 عدد بلندگو و 2 عدد تیوتر، چراغ روز LED، مه شکن‌های جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل،   آینه‌های جانبی برقی تاشونده گرمکن دار دارای راهنما،‌ آینه وسط ضد انعکاس نور، آینه وسط با قابلیت نمایش فاصله عقب تا مانع، آینه وسط با قابلیت نمایش میزان باد لاستیک (TPMS)، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، شیشه عقب و شیشه‌های جانبی عقب دودی، غربیلک فرمان چرمی، تودوزی چرم 2 رنگ و تریم داخلی تیره، رینگ آلومینیومی 16 235/65R، صندلی راننده 8 حرکته برقی گرمکن دار و صندلی شاگرد 4 حرکته دستی، صندلی‌های عقب تاشو دو تکه، سیستم استارت/ استاپ موتور، چراغ نقشه خوان جلو و عقب، کامپیوتر سفری (نمایشگر پیمایش خودرو و مصرف سوخت)، برف پاک کن شیشه عقب، پشت سری نرم جهت محافظت از سر و گردن، کنسول میانی جلو و عقب، جا لیوانی جلو و عقب، سان روف برقی و اسپویلر اشاره کرد

 

 کابین خوب و زیبا:

در طراحی هایما اس 7، هر چقدر که طراحان روی بدنه خودرو وقت گذاشته‌اند، به همان اندازه روی کابین خودرو هم کار شده است. با ورود به داخل کابین این خودرو، طراحی زیبا و مدرن آن شما را غافل گیر خواهد کرد. طراحی فوق العاده داشبورد قطعاً در این موضوع بی تأثیر نبوده است. در کنسول مرکزی خودرو، اولین چیزی که به چشم می زند بدون شک صفحه نمایش لمسی آن است که توسط دو دریچه ورودی هوا در کناره‌ها و چندین دکمه کنترلی در پایین احاطه شده است. طراحی غربیلک فرمان این خودرو ما را به یاد بسترن B50F می‌اندازد و طراحی زیبایی دارد. استفاده از روکش چرم مصنوعی کابین هایما اس 7 را بسیار لوکس کرده و به طور کلی، با وجود تمامی امکانات و تجهیزاتی که در بخش مربوط توضیح دادیم، داخل کابین آن حس و حال خوبی خواهید داشت. به لطف فاصله بین دو محور 2619 میلی متری فضای پای خوبی در اختیار سرنشین‌های عقب قرار گرفته است و به طور کلی، کابین آن در عین زیبا بودن، جادار هم هست. صندلی‌های این خودرو هم نرم و راحت بوده و مشکلی از این بابت نخواهید داشت. یکی از نقاط ضعف این کابین عدم ارائه تهویه صورت برای سرنشین‌های عقب است که البته می‌توان از آن چشم پوشی کرد. کیفیت ساخت کابین این خودرو متوسط رو به بالا بوده و بدون شک، اگر خیلی انتظارات بالایی نداشته باشید شما را راضی خواهد کرد.

 جعبه دنده اتومات با کیفیت:

هایما اس 7 در ایران در دو نسخه دستی و اتومات وجود دارد که البته، همان طور که احتمالاً می دانید تولید نسخه دستی متوقف شده است. مدل دیگر آن ولی به یک گیربکس 5 دنده اتوماتیک مجهز شده که ساخت شرکت کره‌ای پاور تک بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. در تمامی نقد و بررسی‌های انجام شده روی این خودرو از نرمی و عملکرد خوب این گیربکس تعریف شده و هماهنگی خوبی هم بین آن و موتور وجود دارد. ECU هایما اس 7 به گونه‌ای برنامه ریزی شده که حتی در صورت وارد کردن فشار به خودرو، تعویض دنده‌ها سریع و نرم انجام می‌شوند؛ موضوعی که قطعاً به کاهش استهلاک کمک زیادی خواهد کرد.