سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات فنی و آپشن های چری آریزو5!

چری آریزو یکی از ماشینای تولید شده ی چینی هستش که طرفدارای خودشم دارم مؤدبشرکت خودروسازی چری یکی از اولین کمپانی‌های چینیبودش  که با خودروی ریز نقش چری QQ ( ام وی ام 110)اومد توی  بازار ایران تا جای خالی دوو ماتیز را برای مشتریای ایرانی پرکنه.بعد اون چری ویانا را یادتون بیارین که باوجود  ظاهر بسیار نامأنوسش، آینه تمام‌نمای تلاش چینی‌ها به منظور طی کردن پله‌های ترقی به حساب میومد

 

درباره ی امکانات و ویژگی های آفرود ماشین چینی جک T8 بیشتر بخوانید.

 

 

همچنان که ظاهر چری ویانا را در ذهن متصور هستید، چند سال جلوتر بیاید و نگاهی نیز به ظاهر چری آریزو 5 بیندازید. حالا حتما شما هم پیشرفت گسترده چینی‌ها را ظرف این چند سال اخیر، تحسین و تأیید می‌کنید.ابعاد بدنه آریزو 5 به شرح ذیل است:
طول: 4532 میلی‌متر، عرض: 1814 میلی‌متر، ارتفاع: 1487 میلی‌متر
طراحی داخلی و کابین چری آریزو 5
در داخل کابین به تبعیت از نمای ظاهری خودرو، سعی شده تا حس و حالی اسپرت به سرنشینان انتقال داده شود. کیفیت متریال به کار رفته در فضای داخلی به ویژه در بخش داشبورد و پنل درب‌ها در قیاس با سایر محصولات چینی موجود در بازار کیفیت تقریبا بهتری دارد. البته نمی تواند مشتریان سخت پسند را راضی نگه دارد.
ضمنا به دلیل قیمت نسبتا بالاتر Arizo 5 در مقایسه با بسیاری دیگر از خودروهای سدان چینی موجود در کشور، بهره‌مندی از یک کابین خوش‌ساخت و باکیفیت‌تر، حداقل انتظار مشتریان از این خودرو باشد؛ چرا که شاید کیفیت متریال کابین آریزو 5 (در ازای بهای پرداختی) چندان خرسندکننده به نظر نرسد.
صفحه نمایشگر لمسی 7 اینچی نیز که این روزها به لیست تجهیزات رفاهی اکثر خودروها اضافه شده است و آریزو 5 (به جز نسخه پایه) نیز از این قاعده مستثنی نیست. در دو طرف صفحه نمایشگر، دریچه‌های تهویه به صورت کشیده و بر روی سطوح شیبدار، به سمت راننده و سرنشین متمایل شده‌اند.

یک سری دکمه مربوط به سیستم مالتی مدیا به حالتی مایل و شیبدار، در پایین صفحه نمایشگر لمسی حول یک کلید چرخان به صف شده‌اند. در نواحی پایین‌تر کنسول میانی نیز دکمه‌های سیستم تهویه و سایر کلیدها حضور دارند. در جلوی اهرم تعویض دنده نیز یک فضای خالی مکعبی شکل وجود دارد که مکان بسیار مناسبی به جهت قرار دادن اشیایی همچون تلفن همراه خواهد بود.

غربیلک فرمان فرم مناسبی داشته و خوش‌دست به نظر می‌رسد؛ در مدل فول آپشن توسط پوشش چرم روکش شده است. پنل کیلومترشمار پشت غربیلک فرمان نمای زیبایی داشته و به صورت اسپرت طراحی شده است. یک صفحه نمایشگر TFT نیز در بین دو عقربه ساعت شمار و دور سنج حضور دارد تا راننده را نسبت به یک سری اطلاعات ضروری آگاه سازد.فرم صندلی‌های این خودرو به نسبت محصولات وطنی بهتر بوده و پوشش آن نیز کیفیت مناسبی دارد. ضمن اینکه استراحتگاه بازویی تعبیه شده بین صندلی‌های جلو نیز با پوششی مشابه روکش شده و نرمی تقریبا مناسب و در حد انتظاری دارد. فضای مابین کنسول آرنج و پنل تعویض دنده هم توسط اهرم ترمز دستی و دو عدد جایگاه فنجان که یکی از آنها را جاسیگاری لیوانی شکل اشغال نموده، پر شده است.