سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هایما S7 توربو یا هیوندای i20؟؟؟

ریگان موتور از زیر مجموعه های کرمان موتورهستش که به تازگی با معرفی کوپا T210 قدم به بازار کراس اوور های لوکس و اسپرت گذاشتهو حمایت های کرمان موتور از ریگان موتور و تبلیغات فراوان کوپا T210 نوید یک استقبال خوب از کوپا T210 یا در اصل زوتی T600 را می ده



درباره ی اینکه تفاوت های برلیانس کراس C3 با دنا پلاس در چیست؟بیشتر بخوانید.



هایما s7 توربو در ابتدای ورودش به بازار توانست به لطف ویژگی هایی چون پیشرانه توربو یا آپشن سر و صدای زیادی به پا کند اما در مدتی کوتاه با افزایش قیمت شدیدی مواجه شد و ضعف های متفاوت هایما S7 به مردم ثابت شد که باعث شد تا تقریبا خرید و فروش هایما S7 توربو رو به صفر میل کند . ظاهر هایما S7 توربو نشان دهنده کامل چینی بودن این ماشین است نخست اینکه بخش هایی مانند چراغ ها یا جلو و پنجره و ... از دیگر کراس اوور ها الهام گرفته شده و بعد از آن ناهماهنگ بودن فرم طراحی چراغ و ابعاد آنها با یکدیگر است ؛ جذابیت بصری هایما S7 توربو خوب است اما از نظر اصول طراحی ایراد دارد و در اینجا برتری هیوندای I20 جذابیت ظاهری ، جذب سلایق مختلف وصحیح بودن طراحی است.هایما S7 توربو در داخل کابین طراحی به کار برده است تا به آن جلوه کلاسیک و لوکس بودن را با هم دهد که در اینحا باز هم از SUV محبوب کره ای کپی کاری را شاهد هستیم ؛ هایما S7 توربو سطح کیفیت متوسط رو به پایینی دارد و برای جذب مشتری از راه سرگرمی و شلوغ کردن لیست آپشن عمل کرده از این بحث آپشن از مزایای هایما s7 توربو است و در مسائلی دیگری چون طراحی داخلی ، راحتی ، کیفیت ، ارگونومی و حفظ کیفیت در طول زمان برتری محض با هیوندای i20 است .در بخش فنی هایما S7 اتوماتیک توربوشارژر مجهز به یک پیشرانه 1.8 لیتری است که توسط سیستم توربوشارژ تقویت شده است . این پیشرانه توانایی تولید 170 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد که برای یک ماشین با این ابعاد بر روی کاغذ مناسب است ولی در عمل هایما S7 توربو مانند کاتالوگ عمل نمیکند و ضعیف تر از آنچه که باید ، میباشد و از نظر توانایی های حرکتی و شتابگیری رنو داستر در بدترین شرایط با  هایما S7 توربو برابر است و در شرایط ایده آل برتری با رنو داستر است . برای انتقال قدرت در هایما اس 7 توربو شارژ از یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک ساخت کشور کره جنوبی استفاده شده است . هایما یک کمپانی نسبتا جدید است که در بخش فنی نمیتوان انتظار بالایی از آن داشت و هایما S7 توربو به همین دلیل است که از نظر هماهنگی موتور و گیربکس وضعیت چندان خوبی ندارد و وضعیت استهلاک ، کیفیت ، اطمینان پذیری ، کوپل بودن و ... برتری محض با هیوندای i20 استهماهنگی ظاهری هیوندای I20 و هارمونی قطعات آن عالی است که شخصیت مستقل و با ثبات هیوندای I20 را نشان می دهد و هنگام ورود به داخل کابین هیوندای I20 با اولین نگاه به طراحی نخستین نکته که به چشم میاید شخصیت و سطح بالای پرستیژ هیوندای I20 در داخل اتاق به عنوان یک هاچبک شهری و اقتصادی است .
هیوندای i20 از نظر کیفیت یکی از بهترین های رنج قیمت و این کلاس است و با توجه به ویژگی هایی که از برادران بزرگتر به ارث برده هیوندای I20 آپشن های جذابی دارد ، به راحتی سرنشینان اهمیت ویژه داده شده و طراحی و رنگ بندی تریم داشبورد و ادوات هیوندای I20 به گونه ای انجام شده که میتواند مطابق با سن و سلیقه هر فردی قرار گیرد . هیوندای I20 از سیر تحول طراحی کامل و بدون نقصی بهره می برد که با توجه به شباهت هایش به نسل پیشین اصالت را هم نشان می دهد و وضعیت راحتی ، ایمنی و رفاه سرنشینان در داخل کابین هیوندای I20 مناسب و راحت است هایما S7 توربو با توجه به ابعاد و وزن و سیستم تعلیق مستقل که در عقب دارد فرمان پذیری و قابلیت مانور تقریبا خوبی دارد اما کمی کوبش های هایما s7 توربو در هنگام حرکت زیاد است .
هایما S7 توربو در زمان ورود به بازار با قیمت حدود 95 میلیون تومان ارزش خرید متوسطی داشت اما در حال حاضر به شدت ارزش خرید هایما S7 توربو پایین است نخست به دلیل این که همانند تخم مرغ شانسی نمونه هایی از هایما S7 توربو سالم هستند و بعضی در بخش فنی مشکلات بسیار دارند و سپس به دلیل این که خرید و فروش هایما S7 توربو در عمل متوقف شده و خرید هایما S7 توربو توجیه اقتصادی و عقلانی ندارد .